Στόχος
Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις μέσα από μια επικοινωνιακή και οργανωτική καθοδήγηση που θα τους βοηθήσουν να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στις εκλογικές αναμετρήσεις του 2019 ελαχιστοποιώντας τόσο το ρίσκο όσο και τα περιττά κόστη.
Η Στρατηγική, η Επικοινωνία και η Οργάνωση μιας προεκλογικής εκστρατείας αποτελούν τους πυλώνες της επιτυχίας της. Ο κάθε ένας από αυτούς θα εξεταστεί ξεχωριστά και διεξοδικά στο πλαίσιο του σεμιναρίου προσφέροντας στους συμμετέχοντες όλες εκείνες τις πληροφορίες και τις τεχνικές που χρειάζονται για να επικρατήσουν!
Παράλληλα, μέσα από το σεμινάριο ο υποψήφιος θα αποκτήσει την δυνατότητα να δημιουργήσει και να χειρίζεται από μόνος του τα βασικά ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, όπως το επίσημο site/blog της υποψηφιότητας του, τους επίσημους εκλογικούς λογαριασμούς του στα κοινωνικά δίκτυα, να υλοποιεί χορηγούμενες καμπάνιες στο Facebook κα.
Το σεμινάριο καθίσταται απαραίτητο
Για τους παρακάτω:
- Υποψήφιοι Βουλευτές
- Υποψήφιοι Ευρωβουλευτές
- Υποψήφιοι Περιφερειάρχες
- Υποψήφιοι Δήμαρχοι
- Υποψήφιοι Δημοτικοί/Περιφερειακοί Σύμβουλοι
- Σύμβουλοι και Συνεργάτες των παραπάνω
- Σύμβουλοι Στρατηγικής και Επικοινωνίας
- Επιτελικά Στελέχη Πολιτικών Κομμάτων
Κοινό
Το Σεμινάριο απευθύνεται στο σύνολο του πολιτικού φάσματος εντός του λεγόμενου δημοκρατικού τόξου και δεν χαρακτηρίζεται απο ιδεολογικές καταβολές ή πολιτικές προτιμήσεις.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει γνώσεις και μεθοδολογικά εργαλεία που θα τους βοηθήσουν:
- Να κατανοήσουν τα βασικά στάδια μιας προεκλογικής προετοιμασίας και να υιοθετήσουν μια συνεκτική Στρατηγική με ορίζοντα την Κυριακή των εκλογών.
- Να βελτιώσουν τον δημόσιο λόγο τους και τα πολιτικά τους επιχειρήματα.
- Να περιορίσουν το κόστος της προεκλογικής τους καμπάνιας μέσα απο την εφαρμογή έξυπνων συμβουλών διαχείρισης χρημάτων.
- Να οριοθετήσουν την υποψηφιότητα τους έναντι του ανταγωνισμού.
- Να χρησιμοποιήσουν τα βασικά εργαλεία πολιτικής επικοινωνίας με στόχο την πολιτική τους επικράτηση.
- Να κατανοήσουν σε βάθος το κοινό στο οποίο απευθύνονται και τα κοινά-στόχους που θέλουν να πείσουν.
- Να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Instragram, Twitter) με στόχο την προβολή της υποψηφιότητας τους.
- Να καταρτίσουν ή να ενισχύσουν το προφίλ της υποψηφιότητας τους ενόψει των εκλογών του 2019.
- Να κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας της διαφήμισης στο Facebook και να μπορούν να υλοποιούν από μόνοι τους καμπάνιες διαφήμισης.
- Να δημιουργήσουν χωρίς καμία τεχνική βοήθεια την δική τους προεκλογική πολιτική ιστοσελίδα/blog.
- Να αποκτήσουν τις βασικές γνώσης οργάνωσης και λειτουργίας ενός πολιτικού γραφείου.
- Να κατανοήσουν τους ρόλους από τους οποίους απαρτίζεται ένα πολιτικό γραφείο.
- Να ενημερωθούν για τις εκλογικές δαπάνες ανα προφίλ υποψηφίου (υποψήφιος Βουλευτής, Δήμαρχος, Περιφερειακός Σύμβουλος κλπ) και να αποφύγουν περιττά κόστη.
- Να κατανοήσουν το πώς καταρτίζονται και πώς αναλύονται οι δημοσκοπήσεις, ποιο είναι το ενδεικτικό κόστος τους και πότε είναι απαραίτητη η διενέργεια τους.
Πιστοποιήσεις
Στο τέλος του σεμιναρίου θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης από τις εταιρίες πολιτικής και εταιρικής και digital επικοινωνίας e-steps, Strategycom και Red Wolf.


