Παναγιώτης Παπαχατζής

Communication Strategist

Ο Παναγιώτης Παπαχατζης είναι communication strategist και μετράει περισσότερα από δεκαπέντε χρόνια εμπειρίας στην εταιρική και πολιτική επικοινωνία.

Ξεκίνησε την καριέρα του ως δημοσιογράφος και σύντομα τον κέρδισε η επικοινωνία και η digital προοπτικές της.

Έχει διατελεσει σύμβουλος επικοινωνίας δυο Πρωθυπουργών και έχει εργαστεί τα τελευταία δέκα χρόνια για τις προεκλογικές καμπάνιες μεγάλων κομμάτων και πολιτικών, τόσο σε κεντρικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο περιφέρειας και δήμων.

Έχει επίσης αναλάβει θέσεις head of digital communication σε μερικές από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές της χώρας έχοντας την ευθύνη για digital καμπάνιες των Τράπεζα Πειραιώς, Fiat, Media Markt, Huawei, Φυσικό Αέριο Αττικής κ.α

Ο Παναγιώτης Παπαχατζης διδάσκει digital campaigns και crisis communication στο Digital and Social Media Diploma της KnowCrunch στο Deree.

 

Στο πλαίσιο του διήμερου Σεμιναρίου ο Παναγιώτης Παπαχατζής θα καλύψει με την παρουσίαση του τα εξής:

-Πως ξεκινάμε την δημιουργία μιας αποτελεσματικής digital στρατηγικής επικοινωνίας. 
 
-Πως μπορούμε να εντοπίσουμε τους πιθανούς ψηφοφόρους μας
 
-Ποια είναι τα ιδανικά κανάλια επικοινωνίας και τις πρέπει να προσέχουμε κατά την δημιουργία τους
 
-Τι χρειάζεται για να τρέξουμε μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια στο facebook
 
-Πρακτικές συμβουλές για την δημιουργία περιεχομένου για τα κανάλια μας